021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

گوشت کوب چرخ گوشت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

گوشت کوب الکتروکار  : گروه تخصصی الکتروکار

گوشت کوب ها از قطعات بسیار کاربردی و از ملزومات همراه چرخ گوشت های الکتروکار به شمار می آیند که به صورت مجزا از دستگاه قرار دارند و برای هل دادن یا فشار دادن فراورده های پروتئینی از طریق ورودی به سمت قطعات داخلی جهت چرخ شدن مورد استفاده قرار می گیرند. گوشت کوب فشاری از این جهت حائز اهمیت است که برای آغاز کار با چرخ گوشت و فرو بردن مواد پروتئینی به داخل گلویی مورد استفاده قرار می گیرد تا امنیت و ایمنی کاربران تضمین گردد و با بکارگیری این قطعه دیگر خطری انگشتان دست اپراتورها را تهدید نمی کند.

گوشت کوب های الکتروکار به دو شکل دسته کوتاه و دسته بلند تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند و به همراه هر دستگاه چرخ گوشت 2 عدد قرار دارد. برای ساخت گوشت کوب فشاری الکتروکار از پلاستیک فشرده استفاده شده تا وزن بالایی نداشته باشد و در دست گرفتن آن برای ساعتهای طولانی کاربران را دچار خستگی نکند. در ضمن جنس این قطعه ضروری به گونه ایست که براحتی مورد شستشو قرار می گیرد تا در تماس با گوشت ، ایجاد آلودگی نکند. علاوه بر اینها، پلاستیک فشرده در کنار سبک بودن موجب افزایش استحکام و مقاومت گوشت کوب چرخ گوشت الکتروکار شده و سبب میشود در اثر فشار دست براحتی نشکسته و دچار آسیب نگردد.  از دیگر ویژگی های گوشت کوب الکتروکار به امکان شستشوی مستمر و مدام می توان اشاره کرد.

این وسیله بسیار ساده موجب سهولت در امر کار با دستگاه های چرخ گوشت الکتروکار می گردد و از دوام بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه بندرت نیاز به تعویض پیدا می کند. گوشت کوب الکتروکار معمولا به رنگ سفید تولید می گردد تا در صورت آلودگی بتوان آنرا مشاهده کرده و تمیز نمود.

گوشت کوب چرخ گوشت

اندازه گوشت کوب الکتروکار معمولا با سایز دهانه ورودی چرخ گوشت سازگار شده تا استفاده از آن راحت باشد. جهت استعلام قیمت و یاخرید گوشت کوب و سایر قطعات انواع چرخ گوشت های الکتروکار می توانید با کارشناسان گروه تخصصی الکتروکار در تماس باشید.

ادامه مطلب ˅
5 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()