021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

اره استخوان بر

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کاربرد اره استخوان بر : گروه تخصصی الکتروکار

تصور کنید که اگر از یک چاقوی بزرگ آشپزخانه برای بریدن تکه های حجیم گوشت یا استخوان های درشت به قطعات کوچکتر استفاده شود، مسلما این فرآیند می تواند بسیار ناامن یا حتی غیرممکن باشد. اما یک اره استخوان بر برقی این کار را با قدرت و سرعت بالا و با بهداشتی ترین، ایمن ترین و به صرفه ترین روش انجام می دهد تا مصرف کنندگان بتوانند میزان بالایی از انواع گوشت با استخوان، گوشت بدون استخوان و گوشتهای گرم و منجمد را در زمان بسیار کوتاهی تکه تکه کنند.با توجه به مطالب فوق، کاربردهای اره استخوان بر بی بدیل است و این دستگاه نقش کلیدی در فرآوری گوشت دارد. این تجهیزات درجه یک موجب ارتقاء سطح کیفی و کمی آشپزخانه های صنعتی می گردد و از ملزومات قصابی ها، سوپر پروتئینی ها، هایپر مارکت ها، رستوران ها، فست فودها، هتل ها، کشتارگاه ها، شیلات و کارخانجات تهیه و توزیع مواد پروتئینی به شمار می رود.گروه تخصصی الکتروکار به شما پیشنهاد می کند چنانچه قصد خرید اره استخوان بر را دارید متن زیر را مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین دستگاه را در خدمت داشته باشید.

 ساختار اره استخوان بر و شیوه استفاده از آن : گروه تخصصی الکتروکار

این وسیله متشکل از یک تیغه اره نواری است که حول محور دو فلکه واقع در بالا و پایین دستگاه، در گردش است و به صورت عمودی انواع گوشت را برش می دهد. بواسطه ارتجاعی و منعطف بودن تیغه، طول آن قابل تنظیم بوده و عملکرد آسان اره استخوان بر را پشتیبانی می کند.جهت شروع کار با اره استخوان بر ابتدا گوشت را باید روی میز کار یا عرشه قرار دهیم و پس از تنظیم ضخامت برش با صفحه واقع در پشت اره، دستگاه را روشن کرده و با کمک محافظ یا اهرم موجود گوشت را به زیر تیغه هل دهیم که به صورت دورانی به دور فلکه ها در حال حرکت است. نیروی مورد نیاز برای حرکت تیغه از الکتروموتور قدرتمند تامین می گردد که با یکی از فلکه ها بصورت مستقیم یا از طریق تسمه در ارتباط است.

 آشنایی با انواع اره استخوان بر : گروه تخصصی الکتروکار

-         اره استخوان بر رومیزی

چنانچه از نام این دستگاه می توان متوجه شد جهت قرار گیری روی میز یا کانتر آشپزخانه های صنعتی و یا پیشخوان قصابی ها، با ابعاد کوچک طراحی و ساخته می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این مدلها از قدرت کمتری نسبت به نمونه های ایستاده برخوردار هستند.

 -         اره استخوان بر ایستاده

این مدلها دارای سایز بزرگتری نسبت به دستگاه های رومیزی هستند و به دلیل وزن زیادی که دارند بر روی پایه های چرخ دار قرار گرفته اند تا جابجایی و انتقال آنها به راحتی صورت بگیرد. اره استخوان بر ایستاده به سبب توان و قدرت بالایی که دارد، می تواند میزان بیشتری از گوشت را به قطعات کوچک تبدیل کند و قادر به برش گوشتهای یخ زده و استخوان های بسیار درشت نیز می باشد. توانایی کار مداوم در ساعتهای طولانی توسط اره استخوان بر ایستاده منجر به کاربرد وسیع این دستگاه در مراکزی با حجم کار بالا گردیده است.

 بررسی ویژگیهای کلی اره استخوان بر : گروه تخصصی الکتروکار

طراحی دستگاه های اره استخوان بر چه رومیزی و چه پایه دار، به شکلی عمودی است تا فضای زیادی را که در آن قرار می گیرد اشغال نکند و به همین دلیل به صرفه جویی در فضا برای قرار دادن سایر تجهیزات کمک می کند.از خصوصیات برجسته اره استخوان بر ، قابلیت برش گوشت قرمز، مرغ و ماهی به تکه های یک اندازه و یکدست است که ضخامت برش ها بین چند میلی متر تا چند سانتی متر قابل تنظیم می باشد.  تیغه های استیل اره استخوان بر به طور خاص برای اصطکاک با سرعت بالا طراحی شده اند که به کاربران کمک می کنند تا برش های سریع استخوان و گوشت را به راحتی انجام دهند.اهرم تعبیه شده در اره استخوان بر که برای هل دادن گوشت به زیر تیغه استفاده می شود، گوشت را محکم نگه می‌دارد تا برش‌های صافی ایجاد گردد و همچنین هنگام برش، دست‌ها را در پشت گوشت و دور از تیغه اره نگه می‌دارد. در ضمن این قسمت با واقع شدن بر روی تیغه از برخورد دست با اره نواری و بروز هرگونه خطر برای اپراتور جلوگیری می کند.بعلاوه، تیغه اره استخوان بر را برای تیز کردن یا تعویض و یا شستشو براحتی می توان از دستگاه جدا کرده و دوباره سرهم کرد.جنس بدنه در برخی دستگاه های اره استخوان بر به شکل تمام استیل و در برخی دیگر از جنس آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود که هر دو آلیاژ موجب استحکام و دوام بالای آنها می گردد. این آلیاژها ظاهری براق و درخشنده به دستگاه می بخشند و زیبایی آنها را دو چندان می کنند.اما برای تولید میز کار و قطعات اره استخوان بر که مستقیما با گوشت در تماس هستند از استنلس استیل بهره گرفته می شود تا مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت و آب داشته باشند و در ارتباط مداوم با گوشت های مرطوب و به دلیل شستشوی دائمی، دچار زنگ زدگی نگردند.سطح صاف و صیقلی میز کار اره استخوان بر جهت جلوگیری از تجمع خرده های چربی و ممانعت از ایجاد آلودگی فاقد هرگونه برجستگی یا زائده می باشد که رعایت مسایل بهداشتی را به دنبال دارد.تمام قطعات اره استخوان بر برای تمیز کردن به راحتی جدا می شوند و برای استفاده مجدد می توان آنها را در عرض چند دقیقه سرهم کرد.موتورهای قدرتمند اره استخوان بر در برخی مدلها از برق سه فاز و در مدلهای قدرتمندتر از برق سه فاز بهره می برند از اینرو به راحتی مکانهای فروشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی را پوشش می دهند. اغلب مدلهای اره استخوان بر مجهز به تهویه داخلی هستند تا با خنک کردن موتور امکان کار مستمر و طولانی مدت را فراهم کنند.

 مزایای استفاده از اره استخوان بر : گروه تخصصی الکتروکار

ایجاد برشهای صاف، تمیز و دقیق بدون تغییر بافت گوشت

کاربری آسان، ایمن و بهداشتی

دارا بودن ساختار محکم و قابل‌ اعتماد

نظافت آسان و سریع

قابلیت کار طولانی مدت

طول عمر بالا

صرفه جویی در وقت و هزینه

 عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه اره استخوان بر : گروه تخصصی الکتروکار

قیمت اره استخوان بر در سایزها و مدل های متنوع آن مختلف است که بستگی به پارامترهای متعددی دارد که می توان به ابعاد دستگاه، رومیزی یا ایستاده بودن، مجهز بودن به کلید ایمنی، کیفیت و جنس بدنه و قطعات دستگاه، توان موتور، ارتفاع تیغه و شرکت سازنده اشاره نمود.با این حال، برخی از انواع اره استخوان بر دارای ویژگی های اضافی منحصر به فردی نسبت به سایر مدلها هستند که منجر به افزایش قیمت این تجهیزات می گردد.

خرید اره استخوان بر : گروه تخصصی الکتروکار

بدون شک خرید اره استخوان بر ، سرمایه‌گذاری طولانی مدتی محسوب می شود که برش گوشت را به کاری لذت بخش تبدیل می کند. به همین دلیل پیش از خرید این دستگاه، باید حسابی تحقیق کنید و تمام جوانب را در نظر داشته باشید تا سرمایه گذاری مناسبی انجام دهید. گروه تخصصی الکتروکار با پایبندی به تحویل سریع و رقابتی ترین قیمت، بهترین دستگاه های اره استخوان بر را به صورت حضوری و اینترنتی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. این مجموعه به دنبال همکاری و سود متقابل در تجارت دوجانبه با مشتریان خود در سراسر ایران می باشد.

 

ادامه مطلب ˅
7 / 10
از 4 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()