021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه بیفتک زن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستگاه بیفتک زن چیست و چه کاربردی دارد : گروه تخصصی الکتروکار

بیفتک غذایی لذیذ و بسیار پرطرفدار است که با کوبیدن و مزه دار کردن تکه ای از گوشت گاو یا گوساله آماده پخت می شود تا نرم و آبدار گردد. برای آماده سازی گوشت جهت طبخ بیفتک در منازل از دستگاه هایی شبیه گوشت کوب به نام بیفتک کوب استفاده می شود که مانند چکش با کلگی خاردار یا عاج دار برای ایجاد منفذها و شیارهایی در راسته گوشت و فیله می باشد. اما بدون شک کوبیدن حجم زیادی از گوشت برای پخت بیفتک در آشپزخانه های صنعتی با این وسیله کاری بسیار سخت و زمانگیر است. به همین دلیل دستگاه های بیفتک زن وارد عمل می شوند تا بتوان گوشت های سفت خام را بدون آسیب زدن به مواد مغذی، طعم یا بافت آنها، در زمان کوتاهی کوبیده و نرم کرد تا علاوه بر افزایش سرعت، غذایی با کیفیت عالی و خوش طعم در اختیار مشتریان قرار گیرد.دستگاه بیفتک زن یا بیفتک کوب با دارا بودن تیغه های فولادی تیز، الیاف سخت انواع گوشت گاو، گوساله و مرغ را شیار دار کرده و به شکل یکدست و کاملا بهداشتی آنها را ترد و نرم می کند تا جویدن و هضم بیفتک آماده شده راحت تر گردد.امروزه دستگاه بیفتک زن یکی از ملزومات رستوران ها، فست فود ها، فود کورت ها، هتل ها و استیک هاوس های به روز و مدرن، قصابی ها و مراکز عرضه کننده محصولات پروتئینی به شمار می رود. به همکین سبب در ادامه، گروه تخصصی الکتروکار به معرفی دقیق تر این دستگاه می پردازد تا هنگام خرید شناخت کافی را داشته باشید.

 معرفی انواع دستگاه بیفتک زن : گروه تخصصی الکتروکار

دستگاه های بیفتک زن در دو نوع تولید می شوند:

دستگاه بیفتک زن دستی : در این مدلها بدون نیاز به نیروی برق با کمک اهرمی که تعبیه شده، تیغه ها به حرکت درمی آیند و گوشت را نرم می کنند. از دستگاه بیفتک زن دستی معمولا در خانه ها و یا مراکزی با حجم کار پایین استفاده می شود که با چرخاندن اهرم توسط نیروی دست تکه های گوشت شیار دار می شوند.

دستگاه بیفتک زن برقی یا اتوماتیک : چنانچه از نام این دستگاه ها می توان حدس زد با مجهز شدن به الکتروموتور از نیروی برق برای کوبیدن گوشت بهره می برند و به دلیل عملکرد خودکاری که دارند از راندمان کاری و بازدهی بالاتری برخوردار هستند. در نتیجه بیفتک زن برقی برای کار در آشپزخانه های نیمه صنعتی و صنعتی ایده آل می باشد.

 بررسی مشخصات و ویژگیهای کلی دستگاه بیفتک زن : گروه تخصصی الکتروکار

این دستگاه هم شکل ساده ای دارد و هم اینکه کار کردن با آن بسیار آسان است بطوریکه  معمولا از یک ورودی و یک خروجی تشکیل شده و فقط کافیست تا گوشت را از ورودی به داخل دستگاه فرستاد تا پس از کوبیده شدن توسط تیغه ها، بیفتک آماده از قسمت خروجی بیرون آمده و در اختیار کاربران قرار گیرد.دستگاه بیفتک زن یا بیفتک کوب در دسته تجهیزات رومیزی آشپزخانه های صنعتی قرار می گیرد و به دلیل داشتن ابعاد کوچک فضای زیادی را اشغال نمی کند.بدنه دستگاه بیفتک زن مانند سایر ماشین آلات صنایع غذایی به دلیل تماس مستقیمی که با گوشت دارد از استیل یا آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود تا هم مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مانند ضربه و خط و خش داشته باشد و هم براحتی مورد نظافت واقع شود.تیغه های دستگاه بیفتک زن از جنس استیل ضد زنگ تولید می گردند که با سوراخ کردن گوشت، آنرا ترد و نرم می کنند. این تیغه ها قابل تعویض هستند و براحتی قابل شستشو می باشند بدون اینکه زنگ بزنند یا دچار فرسودگی و پوسیدگی شوند. در ضمن با محصور شدن تیغه ها، هم ایمنی کاربران تضمین شده و هم اینکه دستگاه بیفتک زن نمای بهتری دارد.علاوه بر اینها، تیغه های دستگاه بیفتک زن هر بار نتایج ثابتی را تولید می کنند و همیشه گوشت را به شکل یکدست کوبیده و منفذ دار کرده و بیفتک های لذیذ و لطیفی را آماده سرو می کنند.ویژگی های بهداشتی دستگاه بیفتک زن نیز در بالاترین سطح استاندارد واقع گردیده اند که حاصل بکارگیری آلیاژهای ضدزنگ و امکان شستشوی بدنه و قطعات می باشد تا دیگر نگرانی بابت آلوده شدن گوشت یا رشد باکتری‌ها وجود نداشته باشد.از آنجاییکه آلیاژ استیل کمترین میزان واکنش پذیری را با مواد غذایی دارد جنس استیل تیغه ها موجب حفظ طعم و بو و خواص طبیعی گوشت می گردد.اغلب مدلهای دستگاه بیفتک زن برقی تک فاز هستند و از برق شهری بهره می برند که به همین سبب سرعت بیشتری نسبت به مدلهای اهرم دار دستی دارند.  

 مزایای استفاده از دستگاه بیفتک زن : گروه تخصصی الکتروکار

بیفتک زن در تسریع روند آشپزی در مشاغل مربوط، به خصوص جهت آماده سازی گوشت، نقش بسزایی دارد.دستگاه بیفتک زن می‌تواند با کوبیدن و شیاردار کردن و در نهایت نرم کردن و ترد کردن گوشت نقش مهمی در پخت آن داشته باشد و موجب می گردد گوشت به ‌مراتب زودتر و بهتر پخته شده و آماده سرو گردد.با استفاده از این دستگاه خصوصا مدلهای برقی می توان گوشت بیشتری را با تلاش کمتر نرم کرد که برای کارهایی با حجم بالا ایده آل است.صرفه جویی در انرژی و نیروی کار از دیگر فواید دستگاه بیفتک زن محسوب می گردند.نرم کردن گوشت توسط دستگاه بیفتک زن می تواند کمک زیادی به لطیف تر کردن و خوش طعم شدن گوشت کند.با استفاده مداوم از یک دستگاه بیفتک زن در آشپزخانه های صنعتی و سایر مراکز، سطح قابل اعتمادی از کیفیت در خصوص غذاها تضمین می گردد و موجب جذب مشتریان بیشتری می شود.با توجه به این که آماده سازی گوشت در دستگاه بیفتک زن بدون دخالت دست انجام می‌شود شرایط بهداشتی و البته ایمنی به طور کامل رعایت می گردد.

 قیمت دستگاه بیفتک زن : گروه تخصصی الکتروکار  

مسئله بدیهی در مورد دستگاه بیفتک زن این است که به دلیل بازدهی بالا نمونه های برقی قیمت بیشتری نسبت به مدلهای دستی دارند.از فاکتورهای دیگری که بر قیمت این دستگاه تاثیرگذار است می توان به سرعت عمل، جنس بدنه، جنس تیغه ها، ابعاد دستگاه، قدرت موتور و شرکت سازنده اشاره نمود.جهت استعلام قیمت روز انواع دستگاه بیفتک زن میتوانید با کارشناسان بخش فروش گروه تخصصی الکتروکار تماس حاصل نمایید و یا سری به سایت مجموعه بزنید.

 خرید دستگاه بیفتک زن از گروه تخصصی الکتروکار

گسترش خرید و فروش اینترنتی و افزایش محبوبیت این روش، گروه تخصصی الکتروکار را ترغیب نمود تا برای رفاه حال مشتریان خویش و دستیابی آسان آنها به مرکز فروش دستگاه بیفتک زن، سایت مجموعه را راه اندازی کند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت گروه تخصصی الکتروکار ، بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های بیفتک زن را با منصفانه ترین قیمت خریداری نمایید. همچنین پیش از ثبت سفارش می توانید مدلهای مختلف این دستگاه را از نظر فنی و امکانات و قیمت با یکدیگر مقایسه نمایید تا بر اساس نیازتان و بودجه ای که در اختیار دارید دستگاه مطلوب و مناسبی را انتخاب کنید. امکان تماس با مشاوران فنی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بیفتک زن و دریافت مشاوره های لازم جهت خرید مدل مناسب در گروه تخصصی الکتروکار فراهم گردیده است.تیم مجربی از متخصصان فروش در گروه تخصصی الکتروکار همواره در کنار شما هستند تا بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

 

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()