021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

دستگاه کاتر میکسر و غذا ساز

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کاربرد دستگاه کاتر میکسر وغذاساز : گروه تخصصی الکتروکار

کاتر میکسر یا غذاساز صنعتی یک دستیار همه کاره برای سرآشپزهای حرفه ای به حساب می آید که به منظور برآوردن نیازهای روزافزون آشپزخانه های صنعتی و مدرن تولید می شود. این تجهیزات به شکل اتوماتیک قادر به انجام بسیاری از کارهای آماده سازی در آشپزخانه ها هستند نظیر همگن کردن، خرد کردن، ورز دادن، برش دادن، مخلوط کردن و چرخ کردن.با استفاده از کاتر میکسر می توان فقط با فشار دادن یک دکمه، روند آماده‌سازی‌ بسیاری از مواد غذایی را به سهولت انجام داد بدون اینکه انرژی زیادی توسط کاربران صرف گردد. تهیه انواع سوپ و سس، گوشت چرخ کرده، پیاز خرد شده، پوره کردن سیب زمینی و هویج و گوجه فرنگی، خرد کردن سبزی برای سالاد، ورز دادن خمیر شیرینی و دسر، آماده سازی خمیر سوسیس و کالباس و دامنه گسترده ای از کارها از جمله وظایف دستگاه غذا ساز به حساب می آیند. یکی از کاربرد های اصلی دستگاه غذاساز و کاتر میکسر تهیه گاواژ یا غذای مخصوص بیمارانی است که توانایی هیچ گونه حرکتی ندارند یا با مشکل گوارشی مواجه هستند.کاتر میکسرها برای رستوران های شلوغ، فست فود‌ها، کافه ها، سالن های غذاخوری، هتل ها، بیمارستان ها، کترینگ ها، زندان ها، ادرات و سازمانهایی با تعداد پرسنل بالا، تولیدیهای سوسیس و کالباس، کنسروسازی‌ها و مراکز تولید و بسته بندی غذاهای مختلف، دستگاه هایی  ایده آل می باشند.

 آشنایی با انواع دستگاه کاتر میکسر و غذاساز صنعتی : گروه تخصصی الکتروکار

این دستگاه ها را بر اساس نوع مخزن می توان به دو گروه کلی زیر دسته بندی نمود:

مخزن سطلی : از این مدلهای دستگاه غذاساز بسته به ظرفیت کاسه در محیط های فروشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می گردد و نسبت به مدلهای بشقابی بسیار متنوع تر هستند. تیغه های غذاسازهای سطلی در بخش پایینی مخزن قرار دارند و با حرکت افقی فرایند آماده سازی را انجام می دهند. دستگاه غذاساز سطلی از تنوع بالایی برخوردار است که حاصل تولید مخزن در ظرفیتهای مختلف از 3 لیتر تا 300 لیتر می باشد.  

مخزن بشقابی : مخزن ریختن مواد غذایی در این دستگاه ها به شکل یک بشقاب بزرگ طراحی گردیده که گنجایش بالایی دارد و فقط برای استفاده در مراکز صنعتی و آماده سازی حجم بالایی از مواد مناسب می باشد. برتری کاتر میکسر بشقابی نسبت به مدلهایی با مخزن سطلی این است که موتور ‌در زیر مخزن قرار نگرفته و دمای آن به مواد غذایی منتقل نمی گردد. به همین دلیل برای تهیه خمیر سوسیس و کالباس و محصولات امولسیونی از کاتر میکسر بشقابی استفاده می گردد. برخلاف دستگاه غذاساز سطلی در این مدلها تیغه به شکل عمودی از بالا به پایین حرکت می کند و به سبب حرکت همزمان بشقاب و تیغه، آماده سازی مواد غذایی با کفیت بهتری انجام می شود.

 بررسی کلی مشخصات و ویژگیهای دستگاه کاتر میکسر و غذاساز : گروه تخصصی الکتروکار

هر دستگاه غذاساز دارای یک کاسه سرپوشیده برای ریختن مواد و موتور قدرتمند می باشد که به کاربران امکان می دهد مقدار زیادی مواد غذایی را در عرض چند ثانیه آماده پخت یا مصرف کنند. کاسه یا مخزن دارای یک درپوش شیشه ای است که منفذی برای افزودن آسان مایعات و یا سایر افزودنی ها در حین پردازش بر روی آن تعبیه گردیده و همچنین طراحی کاسه بگونه ایست که محتویات را به راحتی می توان تخلیه کرد.به منظور رعایت کلیه قوانین و استانداردهای بهداشتی، در ساخت کاسه، قطعات و بدنه دستگاه کاتر میکسر از فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) استفاده می گردد (در برخی مدلها بدنه از آلومینیوم انودایز شده است ) و سرپوش کاسه از پلی کربنات شفاف تولید می شود تا فرایند آماده سازی و محتویات درون کاسه قابل رویت باشد. استحکام بالای دستگاه غذاساز در برابر خط و خش و زنگ زدگی و پوسیدگی مدیون استفاده از آلیاژ استیل می باشد که البته شستشوی مستمر قسمتهای مختلف را نیز میسر می سازد.ذکر این نکته ضروریست که آلیاژ استیل هیچگونه چسبندگی با مواد غذایی ندارد که همین امر از تجمع باکتریها و تولید آلودگی ممانعت کرده و تاثیر بسزایی در افزایش سلامت مواد آماده شده دارد.بسیاری از مدل‌های دستگاه غذاساز مجهز به تایمر و پنل های کنترل سرعت هستند که استفاده از این تجهیزات را بسیار آسان نموده اند و کاربران با هر سطح مهارتی می‌توانند با این ماشین‌آلات کار کنند.جهت پیروی از قوانین سختگیرانه در مورد امنیت کاربران، دستگاه کاتر میکسر یا غذاساز مجهز به میکرو سوئیچ ایمنی گردیده که در صورت باز شدن در کاسه فعالیت دستگاه متوقف می گردد.دستگاه های غذاساز صنعتی با تجهیز شدن به موتور قدرتمند از سرعت و قدرت بالایی برخوردار هستند که با افزایش گنجایش مخزن، موتورهایی با توان بالاتر به کار برده می شوند. برای اینکه این دستگاه ها بتوانند ساعتهای متمادی به طور پیوسته کار کنند، جهت جلوگیری از داغ شدن موتور، سیستم تهویه داخلی در آنها تعبیه گردیده است.

 مزایای استفاده از دستگاه کاتر میکسر و غذاساز : گروه تخصصی الکتروکار

آماده سازی مواد اولیه غذایی به شکل کاملا بهداشتی

افزایش سرعت آماده سازی و پخت انواع غذاها

آماده سازی یکنواخت و باکیفیت مواد غذایی

دارا بودن ایمنی بالا

سهولت در استفاده

صرفه جویی در زمان و هزینه ها

راهنمای خرید دستگاه کاتر میکسر و غذاساز : گروه تخصصی الکتروکار

چنانچه قصد دارید آشپزخانه های خود را ارتقاء دهید و با تهیه غذاهایی با کیفیت، رضایت مشتریانتان را جلب کنید خرید دستگاه غذاساز صنعتی را به شما توصیه می کنیم. هنگام خرید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا دستگاهی متناسب با نیازهایتان را بتوانید در اختیار داشته باشید.اولین و مهمترین نکته، ظرفیت دستگاه غذاساز است که به میزان و حجم کار روزانه شما بستگی دارد. از اینرو باید در ابتدا نیازهای خود را مشخص نمایید تا بتوانید سرمایه گذاری مناسبی انجام دهید.فاکتور بعدی قدرت موتور است که تعیین کننده سرعت عملکرد دستگاه غذاساز و بازدهی آن می باشد.برق مصرفی نیز حائز اهمیت است زیرا دستگاه غذاساز برای استفاده در محیط های شهری و صنعتی در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می گردد.جنس بدنه، تیغه ها، مخزن و سایر قسمتهای دستگاه غذاساز صنعتی به دلیل در تماس بودن با مواد غذایی از اهمیت خاصی برخوردار است که هنگام خرید باید توجه خاصی به کیفیت آنها داشته باشید. این قسمتها باید قابل جدا شدن و شستشو باشند تا غذاهایی سالم آماده سرو به مشتریان گردند.

 فروش دستگاه کاتر میکسر و غذاساز در گروه تخصصی الکتروکار

اگر شما نیز به فکر خرید کاتر میکسر و غذاساز صنعتی هستید، می‌توانید به سایت گروه تخصصی الکتروکار مراجعه کرده و بهترین مدلهای این دستگاه ها را مورد ارزیابی قرار دهید و با توجه به حجم کارتان مدل مدنظرتان را به صورت اینترنتی سفارش گذاری کنید.با توجه به اینکه گروه تخصصی الکتروکار به عنوان مرکز فروش برند ایرانی الکتروکار در حال فعالیت می باشد به صورت ویژه محصولات این شرکت معتبر را در اختیار شما قرار می دهد که دستگاه کاتر میکسر و غذاساز صنعتی را نیز شامل می گردد. به همین سبب قیمت غذاساز های موجود در  گروه تخصصی الکتروکار نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی بسیار مقرون به صرفه است.امکان خرید تلفنی در گروه تخصصی الکتروکار راه دیگری برای دسترسی شما به انواع دستگاه کاتر میکسر است که می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی های لازم دستگاهی مناسب با کسب و کارتان را سفارش دهید.البته خرید حضوری نیز از فروشگاه گروه تخصصی الکتروکار واقع در تهران برای کاربرانی که تمایل به مشاهده انواع دستگاه کاتر میکسر و غذاساز از نزدیک دارند، امکانپذیر می باشد.

 

 

ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()