021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

دستگاه سوسیس پر کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستگاه سوسیس پر کن چیست و چه کاربردی دارد : گروه تخصصی الکتروکار

امروزه سوسیس را که صدها سال پیش به عنوان یک روش حفظ گوشت به حساب می آمد، می توان در هر گوشه ای از جهان یافت بطوریکه در برخی کشورها مانند ایالات متحده به عضو جدایی‌ناپذیر و غذای محبوب تجمعات و جشن ها تبدیل شده است.اعتقاد بر این است که رومی ها جزو اولین کسانی بودند که گوشت را به شکل سوسیس نگهداری کردند. آنها به مرور زمان دریافتند که نمک سود کردن و افزودن ادویه‌ها این فرآیند را بهبود می‌بخشد تا اینکه در قرون وسطی، سوسیس در سراسر قاره اروپا مورد استفاده واقع گردید.شکل سوسیس و فرآیند پر کردن آن در پوشش های مختلف تقریباً در طول زمان بدون تغییر باقی مانده است.در حال حاضر سوسیس‌سازی به‌ عنوان یک صنعت سودآور شناخته می‌شود که با استفاده از تجهیزات مدرن، أنواع گوشت چرخ‌کرده (گوشت قرمز یا گوشت سفید) با نمک، چربی خوراکی، ادویه، انواع سبزیجات و افزودنی‌های مجاز معمولا داخل روده‌ حیوانات ریخته شده و آماده مصرف می گردد. البته علاوه بر روده از پوشش‌های کلاژن، سلولز و پلاستیک نیز استفاده می‌شود.در ادامه این متن، گروه تخصصی الکتروکار به معرفی دستگاه های مختلفی که جهت قالب گیری و آماده سازی سوسیس بکار برده می شود، می پردازد. این دستگاه ها با نام سوسیس پر کن شناخته می شوند که از یک مخزن و چندین قیف یا نازل تشکیل می گردند و در ظرفیتهای مختلف تولید می شوند.امروزه دستگاه سوسیس پر کن از مصارف خانگی و سوپر گوشت ها گرفته تا آشپزخانه های صنعتی از جمله فست فودها، رستوران ها، هتل ها و کافه ها کاربرد دارد و حتی دستگاه هایی با میزان تولید بالا در کارخانه های تهیه و توزیع فرآوده های گوشتی استفاده می شوند و از پرمصرف ترین تجهیزات به شمار می روند.با خرید یک دستگاه سوسیس پر کن می توان سوسیس های متنوعی نظیر کوکتل، هات‌داگ، کراکوف، بلغاری، فرانکفورتر، آلمانی، کابانوسی، شکاری، چریتسو و … را در زمان کوتاهی آماده کرد.    

 شناخت انواع دستگاه سوسیس پر کن : گروه تخصصی الکتروکار

-         انواع دستگاه سوسیس پر کن بر اساس نوع عملکرد

دستگاه سوسیس پر کن دستی

 برای مراکزی که مقدار کمی سوسیس درست می کنند، این مدلها انتخابی عالی محسوب می شوند. فرایند آماده سازی سوسیس توسط دستگاه سوسیس پر کن دستی با مداخله دست صورت می گیرد و نیازمند مهارت است، بدین معنی که سرعت پر کردن گوشت درون کاور نیاز به کنترل دارد.  این دستگاه ها طراحی ساده‌ای دارند و کار با آنها آسان است بطوریکه فشار آوردن به اهرم تعبیه شده به صورت دستی موجب می گردد پیستون دستگاه، گوشت را به داخل لوله پر کردن سوسیس و در نهایت به داخل کاور هدایت کند.از لحاظ ساختار ظاهری، دستگاه سوسیس پر کن دستی به دو شکل عمودی یا ایستاده و افقی یا خوابیده طراحی می شود که استفاده از مدلهای عمودی رایجتر است و برای مصارف خانگی نمونه های افقی مناسبتر هستند.  

 دستگاه سوسیس پر کن برقی

 این دستگاه ها در کسب و کارهایی که به طور جدی نیاز به آماده سازی مقادیر زیادی سوسیس دارند و به شکل مستمر آنرا تولید می کنند، همواره در حال کار هستند. دستگاه سوسیس پر کن برقی با مجهز شدن به موتور نیازی به دخالت دست ندارند و فقط با ریختن گوشت مخلوط شده و افزودنی ها داخل مخزن، با سرعت بالا می توانند میزان قابل توجهی سوسیس را آماده کنند.  در برخی از این نمونه ها امکان کنترل فرایند توسط پدال پایی سرعت کار را افزایش می دهد و می توان با سرعت متغیر پیستون را به حرکت درآورد.انواع دستگاه سوسیس پر کن برقی را می توان به مدلهای هیدرولیکی، الکترو گیربکس دار، پنوماتیکی و وکیوم دار صنعتی دسته بندی کرد.  اگر آماده سازی سوسیس در حجم بالا بخشی جدایی ناپذیر از کار روزانه شماست، سوسیس پرکن هیدرولیک با بازدهی 15 تا 35 لیتر، گزینه بهتری خواهد بود. این نمونه های دستگاه سوسیس پر کن برقی ، زحمت کار را به فشار یک دکمه کاهش می دهند، به طوریکه به سادگی می توانید گوشت را داخل سیلندر ریخته و محفظه را در خروجی قرار دهید و اجازه دهید دستگاه بقیه کارها را انجام دهد.

 

-         انواع دستگاه سوسیس پر کن بر اساس محل استفاده

دستگاه سوسیس پر کن خانگی

این دستگاه ها به صورت دستی کار می کنند و ظرفیت زیادی ندارند و برای افرادی مناسب هستند که ترجیح می دهند با مواد اولیه دلخواهشان سوسیس را تولید کنند.

دستگاه سوسیس پر کن فروشگاهی

 این مدلها معمولا به شکل عمودی تولید می شوند و به دلیل استفاده در مراکز تجاری غالبا به شکل برقی هستند و بازدهی حدود  ۱۵ تا ۴۰ لیتر دارند.

دستگاه سوسیس پر کن صنعتی

 این دسته از سوسیس پر کن ها با حجم بالا که بیش از ۲۰۰ لیتر است برای استفاده در کارخانه های تولید سوسیس و کالباس طراحی و تولید می شوند.

 

بررسی مشخصات کلی دستگاه سوسیس پر کن : گروه تخصصی الکتروکار

اولین ویژگی بارز این دستگاه ها استفاده از جنس استنلس استیل در ساخت بدنه و نازلها می باشد که جلا و درخشندگی خاصی به دستگاه می دهد. زمانیکه صحبت از تجهیزات مرتبط با مواد غذایی می شود، نام آلیاژ استیل همواره به عنوان یکی از از مهمترین مواد برای تولید این ماشین آلات به میان می آید. زیرا که مقاومت بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی، پوسیدگی، خط و خش و فشار دارد. حفظ طعم و مزه واقعی و خواص ارگانیک گوشت از دیگر مزایای استیل به شمار می رود.اغلب مدلهای دستگاه سوسیس پر کن به جهت دارا بودن فرم ایستاده فضای زیادی را اشغال نمی کنند و براحتی بر روی میز آشپزخانه های صنعتی قرار می گیرند. البته مدلهای صنعتی بواسطه ظرفیت بالایی که دارند طبعا دارای ابعاد بزرگتری نیز هستند.نازل ها یا قیف های دستگاه سوسیس پر کن با سایزهای مختلف تولید می شوند تا امکان تولید انواع سوسیس با اندازه های متنوع میسر گردد.

 فواید دستگاه سوسیس پر کن : گروه تخصصی الکتروکار

صرفه جویی در زمان :با کمک دستگاه سوسیس پر کن می توان در مدت کوتاهی مقدار  چشمگیری از گوشت را به شکل سوسیس در آورد. علاوه بر این، سوسیس های پر شده با این دستگاه بسیار سریع و به شکلهای یک اندازه تولید می شوند.

 تضمین کیفیت و سلامت سوسیس ها : از یک طرف عدم تماس دست با گوشت از ورود باکتری و آلودگی جلوگیری می کند. از طرف دیگر جنس استیل دستگاه امکان شستشوی مخزن و نازلها را میسر می سازد که از تجمع انواع آلودگیها ممانعت کرده و به بهداشتی تر شدن محصول نهایی منجر می گردد.   

 دوام و ماندگاری بالا : دستگاه سوسیس پر کن به دلیل داشتن ساختار مستحکم در برابر ضربات احتمالی و واکنش های شیمیایی مقاوم بوده و می تواند سال‌ها دوام بیاورد، بدون اینکه نیاز به نگهداری خاصی داشته باشد.  

 قیمت دستگاه سوسیس پر کن : گروه تخصصی الکتروکار

به طور کلی چندین پارامتر بر قیمت این دستگاه ها تاثیر گذار هستند که می توان به نوع دستگاه، برقی یا دستی بودن، ظرفیت دستگاه، جنس مخزن و نازلها و برند دستگاه اشاره نمود. البته بدون شک دستگاه های تولید داخل از قیمت پایین تری نسبت به همتایان وارداتی خود برخوردار هستند. قیمت به روز انواع دستگاه سوسیس پر کن را در سایت گروه تخصصی الکتروکار می توانید مشاهده نمایید.  

 خرید انواع دستگاه سوسیس پر کن از گروه تخصصی الکتروکار

گروه تخصصی الکتروکار مجموعه ای از بهترین دستگاه های سوسیس پر کن را در اختیار دارد که با اطمینان از کیفیت و عملکرد آنها می توانید دستگاهی ایده آل را انتخاب کنید. اگر به دنبال آماده‌سازی مواد غذایی به روشی آسان و سریع هستید خرید دستگاه سوسیس پر کن برای شما ضروری است که نیازمند داشتن اطلاعات دقیق می باشد. سایت گروه تخصصی الکتروکار و مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه راه هایی مطمئن برای کسب اطلاعات لازم هستند و به شما کمک میکنند که دستگاه مناسب خود را یافته و آن را با مناسب ترین قیمت و کمترین زحمت خریداری کنید.

 

 

 

ادامه مطلب ˅
9 / 10
از 21 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()