021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

تیغه چرخ گوشت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

همه ما واقف هستیم که تیغه مهمترین و اصلی ترین قطعه هر دستگاه چرخ گوشتی محسوب می گردد و وظیفه خرد کردن و ریز کردن فراورده های گوشتی برعهده این قطعه قرار دارد. به توجه به همین امر و تماس مستقیم تیغه با انواع گوشت، جنس آن باید به گونه ای باشد که در اثر استفاده مکرر و مداوم و شستشوی مستمر، کند نشده و دچار واکنش های شیمیایی با مواد غذایی و رطوب (نظیر زنگ زدگی و خوردگی) واقع نگردد و بتواند گوشت چرخ کرده سالم و کاملا بهداشتی آماده مصرف کند. در نتیجه تیغه چرخ گوشت الکتروکار معمولا از جنس استیل و ساخت برند سالوادور ایتالیا می باشد که از بهترین ها در این زمینه محسوب می گردد و شهرت جهانی دارد.  

تیغه چرخ گوشت الکتروکار در سایزهای ۱۲، ۲۲، ۳۲، ۴۲ و ۵۲ به شکل چهار پره تولید می گردد که دستگاه های با نمره ۳۲ از پرمصرف ترین و پرفروش ترین  چرخ گوشت ها به حساب می آید. تیغه ها با دارا بودن لبه های تیز و بران گوشت را به قطعات بسیار ریز تبدیل می کنند یا اصطلاحا به شکل چرخ شده درمی آورند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که تیز بودن تیغه از فشار آمدن به موتور جلوگیری می کند و در ضمن سبب افزیش طول عمر دستگاه می گردد. پس توجه داشته باشید که تیغه به مراقبت زیادی نیاز دارد تا گوشت چرخ کرده باکیفیت بالا آماده مصرف و عرضه نمایید، بنابراین در صورت کند شدن تیغه در اسرع وقت به تیز کردن یا تعویض آن اقدام کنید.

تیغه چرخ گوشت

گروه تخصصی الکتروکار به عنوان نمایندگی برند خوشنام الکتروکار تمدن نژاد در کنار فروش مدلهای مختلف چرخ گوشت، تیغه های این دستگاه ها را نیز به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار می دهد. خرید تیغه چرخ گوشت الکتروکار از این مجموعه هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکانپذیر می باشد.

خرید تیغه چرخ گوشت استیل با بهترین قیمت

جهت خرید تیغه چرخ گوشت استیل با بهترین قیمت باید در مورد ویژگی‌های این محصول اطلاعات بیشتری به دست آورید. اگر می‌خواهید هزینه به صرفه‌ای برای خرید تیغه‌های چرخ گوشت پرداخت کنید بهتر است به نمایندگی مراجعه نمایید. زمان خرید انواع تیغه‌های چرخ گوشت استیل باید بدانید که آنها را برای کدام یک از چرخ گوشت‌ها می‌خواهید بخرید. چرخ گوشت‌های صنعتی و چرخ گوشت‌های خانگی با استفاده از تیغه‌های تیز استیل در کمترین بازه زمانی گوشت را چرخ می‌کنند.

فروش انواع تیغه های چرخ گوشت

فروش انواع تیغه چرخ گوشت استیل به صورت عمده در نمایندگی انجام می‌شود. شما می‌توانید از طریق وب سایت نمایندگی انواع تیغه‌های چرخ گوشت استیل که کیفیت عالی دارند را بخرید. هر یک از تیغه‌های چرخ گوشت استیل که اندازه‌شان متفاوت است را نمایندگی با بهترین قیمت به مشتریان تحویل می‌ده.د با مراجعه به مراکز فروش معتبر مانند نمایندگی می‌توانید با خیال راحت انواع تیغه‌های چرخ گوشت را سفارش دهید.

قیمت تیغه چرخ گوشت استیل در نمایندگی

قیمت تیغه چرخ گوشت استیل در نمایندگی نسبت به بسیاری از فروشگاه‌های دیگر به صرفه‌تر خواهد بود. شما می‌توانید با بهترین قیمت انواع تیغه‌های چرخ گوشت استیل را سفارش دهید و مدت زمان زیادی از آنها استفاده کنید. به طور کلی باید بگوییم که قیمت انواع تیغه‌های چرخ گوشت استیل طبق اندازه‌ای که دارند تخمین زده می‌شود. انواع تیغه‌های چرخ گوشت که بزرگ هستند و برای چرخ گوشت‌های صنعتی می‌باشند قیمتشان بالاتر است.

خرید ارزان تیغه های چرخ گوشت

جهت خرید ارزان تیغه چرخ گوشت می‌توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید و تیغه‌های با کیفیتی را تهیه نمایید. تیغه‌های تیز و برنده چرخ گوشت که کارایی زیادی دارند مدت زمان زیادی استفاده می‌شوند. نمایندگی بدون حضور واسطه انواع تجهیزات چرخ گوشت را با کمترین قیمت به مشتریان خود تحویل می‌دهد.

خرید تیغه چرخ گوشت جدید

مدل‌های جدید تیغه چرخ گوشت روی انواع چرخ گوشت‌های صنعتی و خانگی نصب می‌شوند. برای خرید تیغه‌های چرخ گوشت بهتر است که به دنبال نمونه‌های جدید باشید. انواع تیغه های چرخ گوشت جدید با بهترین کیفیت تولید می‌شوند و طول عمر زیادی دارند. تیغه‌های چرخ گوشت باید تیز باشند تا حجم زیادی از گوشت را در کمترین بازه زمانی چرخ کنند. بنابراین زمان خرید تیغه‌های چرخ گوشت جدید باید در مورد تیز بودن محصول اطلاعات کافی کسب کنید.

فروش ارزان تیغه های چرخ گوشت

فروش ارزان تیغه چرخ گوشت برای مشتری اهمیت زیادی دارد. هر یک از تیغه‌های چرخ گوشت با قیمت مناسب در نمایندگی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر انواع تیغه‌های چرخ گوشت را به صورت اینترنتی سفارش دهید. زمان ثبت سفارش هر یک از تیغه‌های چرخ گوشت باید اندازه آنها را با مدل چرخ گوشت هماهنگ کنید. هر یک از انواع تیغه‌های چرخ گوشت که ارزان‌تر هستند مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

قیمت تیغه چرخ گوشت جدید

قیمت تیغه چرخ گوشت جدید طبق استانداردهای مشخص شده‌ای بیشتر از مدل‌های قدیمی می‌باشد. به طور کلی باید بگوییم تیغه‌های چرخ گوشت که جدید هستند با استفاده از متریال‌های درجه یک تولید می‌شود و این مسئله هزینه خریداری آنها را افزایش می‌دهد. کیفیت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که قیمت تیغه‌های چرخ گوشت جدید را تعیین می‌کند. اگر تیغه‌های چرخ گوشت جدید کیفیت خوبی نداشته باشند به راحتی قابل استفاده نیستند و گوشت را به درستی چرخ نمی‌کنند.

خرید ارزان تیغه استیل چرخ گوشت

جهت خرید تیغه چرخ گوشت باید مدل‌های استیل را سفارش دهید. انواع تیغه‌های چرخ گوشت استیل که ارزان هستند مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. هر یک از تیغه‌های استیل چرخ گوشت را می‌توانید با قیمت مناسب سفارش دهید تا تعداد زیادی از آنها را خریداری نمایید. تیغه‌های استیل چرخ گوشت روی انواع چرخ گوشت‌های صنعتی و خانگی نصب می‌شود.

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()