021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

تیغه چرخ گوشت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تیغه چرخ گوشت الکتروکار : گروه تخصصی الکتروکار

همه ما واقف هستیم که تیغه مهمترین و اصلی ترین قطعه هر دستگاه چرخ گوشتی محسوب می گردد و وظیفه خرد کردن و ریز کردن فراورده های گوشتی برعهده این قطعه قرار دارد. به توجه به همین امر و تماس مستقیم تیغه با انواع گوشت، جنس آن باید به گونه ای باشد که در اثر استفاده مکرر و مداوم و شستشوی مستمر، کند نشده و دچار واکنش های شیمیایی با مواد غذایی و رطوب (نظیر زنگ زدگی و خوردگی) واقع نگردد و بتواند گوشت چرخ کرده سالم و کاملا بهداشتی آماده مصرف کند. در نتیجه تیغه چرخ گوشت الکتروکار معمولا از جنس استیل و ساخت برند سالوادور ایتالیا می باشد که از بهترین ها در این زمینه محسوب می گردد و شهرت جهانی دارد.  

تیغه چرخ گوشت الکتروکار در سایزهای ۱۲، ۲۲، ۳۲، ۴۲ و ۵۲ به شکل چهار پره تولید می گردد که دستگاه های با نمره ۳۲ از پرمصرف ترین و پرفروش ترین  چرخ گوشت ها به حساب می آید. تیغه ها با دارا بودن لبه های تیز و بران گوشت را به قطعات بسیار ریز تبدیل می کنند یا اصطلاحا به شکل چرخ شده درمی آورند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که تیز بودن تیغه از فشار آمدن به موتور جلوگیری می کند و در ضمن سبب افزیش طول عمر دستگاه می گردد. پس توجه داشته باشید که تیغه به مراقبت زیادی نیاز دارد تا گوشت چرخ کرده باکیفیت بالا آماده مصرف و عرضه نمایید، بنابراین در صورت کند شدن تیغه در اسرع وقت به تیز کردن یا تعویض آن اقدام کنید.

تیغه چرخ گوشت

گروه تخصصی الکتروکار به عنوان نمایندگی برند خوشنام الکتروکار تمدن نژاد در کنار فروش مدلهای مختلف چرخ گوشت، تیغه های این دستگاه ها را نیز به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار می دهد. خرید تیغه چرخ گوشت الکتروکار از این مجموعه هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکانپذیر می باشد.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()