021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

چرخ گوشت صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کاربرد چرخ گوشت صنعتی : گروه تخصصی الکتروکار

سال‌هاست که دیگر  قصاب‌ها برای خرد کردن تکه های بزرگ گوشت به قطعات ریز از چاقو استفاده نمی کنند و بدون هیچ زحمتی وظیفه چرخ کردن گوشت را به دستگاه های چرخ گوشت سپرده اند.با ظهور تکنولوژی چرخ کردن گوشت نه تنها کاری سخت و طاقت فرسا نیست بلکه به نوعی هنر نیز تبدیل شده و  فرآیند آهسته و پر زحمت چرخ کردن گوشت، کاری آسان و لذتبخش گردیده است.  این روزها چرخ گوشت صنعتی از ابزار و تجهیزات ضروری و حیاتی در بسیاری از کسب و کارهای مرتبط با صنایع غذایی شمرده می شود و با مجهز شدن به الکتروموتورهای قدرتمند و بهره گیری از نیروی برق، در عرض چند ثانیه حجم انبوهی از انواع گوشت را به قطعاتی ریز و یکدست تبدیل می کند.مسلما خرید و استفاده از دستگاه چرخ گوشت صنعتی در پروتئینی ها، قصابی ها، رستوارن ها، هتل ها، فست فودها، کبابی ها، کارخانه های فرآوری مواد غذایی و مراکز بزرگ تهیه و توزیع گوشت؛ راندمان و کیفیت کار را به شکل چشمگیری افزایش ارتقاء می دهد.

انواع چرخ گوشت صنعتی : گروه تخصصی الکتروکار

شرکتهای بیشماری چه خارجی، چه ایرانی به طراحی و تولید انواع چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی مشغول هستند که این دستگاه ها از بسیاری جهات نظیر شکل، اندازه، طرح، قابلیتها، توان و غیره با یکدیگر تفاوت دارند و تنوع گسترده ای را ایجاد می کنند.جهت سهولت شما در انتخاب و خرید چرخ گوشت صنعتی مناسب، گروه تخصصی الکتروکار این دستگاه ها را به شکل زیر دسته بندی می کند:

 بر اساس ساختار ظاهری

انواع چرخ گوشت صنعتی به شکلهای رومیزی، مبله و ایستاده طراحی می شوند که بدون شک مدلهای رومییز فضای کمتری را اشغال می کنند و نسبت به مدلهای ایستاده و مبله حجم کمتری از گوشت را می توانند چرخ کنند. چرخ گوشت های ایستاده و مبله قدرت بیشتری دارند و به واسطه داشتن موتورهای قدرتمند و سایز تیغه بزرگتر، سنگین تر نیز هستند که جهت کاربری آسان و سهولت در جابجایی مجهز به چرخهای ترمزدار شده اند تا در صورت لزوم به صورت ثابت و متحرک بتوان از آنها استفاده کرد.

بر اساس اندازه دهانه و سایز تیغه

انواع چرخ گوشت صنعتی در سایزهای  12، 22، 32، 42 و 52 تولید می شوند که با افزایش اندازه دهانه خروجی، قدرت دستگاه بیشتر شده و میزان بازدهی آن نیز بالاتر می رود.

 بر اساس توان موتور

شیوه انتقال نیرو در چرخ گوشت صنعتی از اهمیت خاصی برخوردار است که به دو شکل تسمه ای و گیربکسی صورت می گیرد. مدلهای تسمه ای با اینکه قدمت بیشتری دارند اما به دلیل استفاده از تسمه حد واسط موتور و قطعات چرخ کننده، از قدرت کمتری نسبت به نمونه های گیربکسی برخوردار هستند. در چرخ گوشت صنعتی گیربکسی با بکارگیری چرخ دنده و گیربکس برای انتقال توان خروجی موتور به گلویی، مارپیچ، تیغه و سایر قطعات، تمام نیرو به چرخ کردن اختصاص می یابد و از قدرت چشمگیری برخوردار هستند و بازدهی بی نظیری دارند.

 

 بر اساس منبع تغذیه

انواع چرخ گوشت صنعتی به دو شکل تک فاز و سه فاز تولید می گردند تا هم در محیط های فروشگاهی و شهری و هم در مراکز صنعتی قابل استفاده باشند.

بر اساس دمای گوشت

به چرخ گوشت هایی که برای گوشت هایی با دمای صفر و یا بالای صفر طراحی و تولید شده اند، اصطلاحا چرخ گوشت گرم می گویند. این دسته از چرخ گوشت های صنعتی بیش تر در رستوران ها و مراکز تهیه غذا کاربرد دارند.چرخ گوشت هایی که برای گوشت با دمای زیر صفر مناسب هستند، به یک قطعه استخوان بر مجهز شده اند که می توانند استخوان های اضافی را از گوشت منجمد شده جدا سازی کنند.

خصوصیات بارز چرخ گوشت صنعتی : گروه تخصصی الکتروکار

از بهترین و بارزترین ویژگی های چرخ گوشت صنعتی عملکرد بهداشتی آن است که حاصل دو مقوله می باشد: اول اینکه نیازی به دخالت دست نیست و  کاربران دخالتی در فرایند چرخ کردن ندارند. دوما با استفاده از فلزهای ضدزنگ در ساخت قطعات (غالبا از جنس استیل) هم از چسبیدن ذرات گوشت و هم از ایجاد واکنش با مواد غذایی جلوگیری می گردد و همچنین امکان شستشوی تمام اجزاء امکان پذیر می شود. گوشت چرخ شده توسط این دستگاه ها هم تمیز و بهداشتی بیرون می آید و هم اینکه تمام خواص و رنگ و طعم طبیعی خود را حفظ می کند.با بهره گیری از چرخ گوشت صنعتی تسمه ای با آسودگی می توان مواد غذایی آب دار نظیر سیب زمینی و یا پیاز را به طور جداگانه و یا همراه با گوشت، چرخ کرد که پلاستیکی بودن تسمه و عدم واکنش آن با اسید موجود در آب پیاز و عدم قرار گیری قطعات در راستای هم این امکان را فراهم می آورد.دستگاه چرخ گوشت صنعتی را می توان برای پردازش انواع گوشت های بدون استخوان از جمله گوشت گاو، مرغ و ماهی استفاده کرد و همچنین می تواند مستقیماً گوشت های منجمد 18- درجه سانتیگراد را چرخ کند که باعث صرفه جویی در زمان انتظار برای باز کردن یخ گوشت می شود.بسیاری از مدلهای چرخ گوشت صنعتی با توانایی چرخش معکوس از انسداد مسیر چرخ کردن با تکه های چربی و گوشت جلوگیری می کنند و موجب بهتر چرخ شدن گوشت و افزایش عمر  و دوام دستگاه می گردند.مسلما هر دستگاه الکتریکی قدرتمندی از یک الکترومور قوی بهره می برد که چرخ گوشت صنعتی نیز از این امر مستثنی نیست و در برخی مدلها قدرت آن به ۱۵ اسب بخار نیز می رسد.

 مزایای استفاده از یک چرخ گوشت صنعتی در صنعت غذایی : گروه تخصصی الکتروکار

صرفه جویی در هزینه: چرخ کردن گوشت با این دستگاه علاوه بر صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی، در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های کسب و کار شما نیز می شود.

 کنترل بر کیفیت گوشت: وقتی در آشپزخانه های صنعتی، گوشت را خودتان چرخ می‌کنید، کنترل دقیق‌تری بر نسبت گوشت بدون چربی و چرب دارید که بسته به نوع غذا می تواند متفاوت باشد.

 ارائه غذای سالم با طعم بی نظیر: زمانیکه خودتان گوشت تازه را چرخ می کنید نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده جهت افزایش طول عمر گوشت نیست، در نتیجه با استفاده از محصول تازه و با امکان اضافه کردن ادویه ها و سایر افزودنیها، می توان طعم بهتری به غذاها داد. 

 استفاده از قابلیتهای اضافی: با توجه به تواناییهایی که در برخی مدلهای چرخ گوشت صنعتی تعبیه شده، می توان همزمان چند کار را با هم انجام داد. برای مثال چرخ گوشت های میکسردار برای مصرف کنندگانی که نمی خواهند ماشین دیگری بخرند ایده آل هستند و می توانند عمل ورز دادن و چرخ کردن گوشت را با هم و بدون اختلال در کار یکدیگر، انجام دهند.

خرید چرخ گوشت صنعتی : گروه تخصصی الکتروکار

مسلما خرید چرخ گوشت صنعتی مستلزم پرداخت بودجه بالایی می باشد اما برای راه اندازی یک تجارت سودآور، توجه به بازگشت سرمایه بسیار مهم است. به همین دلیل گروه تخصصی الکتروکار به شما توصیه می کند هنگام انتخاب این دستگاه ها، فاکتورهایی از جمله قدرت موتور، نوع موتور (گیربکسی یا تسمه‌ای بودن)، اندازه دستگاه، کیفیت و جنس قطعات، داشتن تجهیزات جانبی مانند یخچال یا مخلوط‌کن و کارخانه سازنده را مدنظر قرار دهید.چنانچه نیاز به کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر در مورد خرید چرخ گوشت صنعتی مناسب برای کسب و کارتان را دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان گروه تخصصی الکتروکار مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب ˅
9 / 10
از 53 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()