021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

پنجره چرخ گوشت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پنجره چرخ گوشت

پنجره چرخ گوشت الکتروکار : گروه تخصصی الکتروکار

پنجره چرخ گوشت قطعه مکمل تیغه است که به شکل مدور با چندین سوراخ هم اندازه طراحی شده و در خروجی دستگاه قرار می گیرد و در سایزهای مختلف تولید می گردد تا گوشت چرخ شده توسط تیغه با عبور از میان سوراخهای پنجره به شکل رشته های باریک خارج گردد و آماده مصرف شود. پنجره چرخ گوشت الکتروکار که به آن شبکه نیز گفته می شود، در اندازه های مختلف و سوراخ های آن در سایزهای ۲، ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۴، ۴.۵، ۶، ۸، ۱۲ و ۲۰  تولید می شود که بسته به مدل های چرخ گوشت بر روی خروجی آنها بسته می شوند.  

انواع پنجره چرخ گوشت الکتروکار با توجه به ضخامت گوشت هایی که خارج می شوند با نام های نخودی، کبریتی و سوزنی شناخته می شوند که مدلهای سوزنی، سوراخ های ریزتری دارند، مدلهای نخودی، رشته های گوشت چرخ شده ضخیم تر آماده می کنند.  

تیغه و پنجره چرخ گوشت های الکتروکار غالبا از نوع سالوادور ایتالیا هستند که از جنس استیل بسیار مرغوب ساخته شده و خاصیت خود تیز شوندگی دارند و دارای طول عمر بالایی می باشند. استیل بکار برده شده در پنجره نه تنها در اثر تماس مستقیم با فراورده های پروتئینی تغییری در رنگ و بو و خواص آنها ایجاد نمی کند بلکه در مواجه با رطوبت و ضربه و فشار مستحکم بوده و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. در کنار همه اینها مواد غذایی به پنجره و تیغه نمی چسبند و به راحتی نیز می توان آنها را شستشو داد.

جهت مراقبت از پنجره چرخ گوشت الکتروکار همواره آنرا تمیز نگه دارید: باقیمانده های گوشت و چربی بر روی پنجره و تیغه خشک شده و سبب ایجاد آلودگی و تجمع باکتری ها می شوند، بنابراین پس از پایان کار آنها را با دست در آب گرم و شوینده مناسب بشویید و با حوله تمیز آنها را با دقت خشک کنید.

برای خرید تیغه و پنجره چرخ گوشت های الکتروکار بهتر است از طریق سایت گروه تخصصی الکتروکار اقدام نمایید که به عنوان نمایندگی معتبر این برند ایرانی در حال فعالیت است تا از اصل بودن قطعات اطمینان داشته باشد و همچنین از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند گردید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()