021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

پنجره چرخ گوشت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پنجره چرخ گوشت

پنجره چرخ گوشت قطعه مکمل تیغه است که به شکل مدور با چندین سوراخ هم اندازه طراحی شده و در خروجی دستگاه قرار می گیرد و در سایزهای مختلف تولید می گردد تا گوشت چرخ شده توسط تیغه با عبور از میان سوراخهای پنجره به شکل رشته های باریک خارج گردد و آماده مصرف شود. پنجره چرخ گوشت الکتروکار که به آن شبکه نیز گفته می شود، در اندازه های مختلف و سوراخ های آن در سایزهای ۲، ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۴، ۴.۵، ۶، ۸، ۱۲ و ۲۰  تولید می شود که بسته به مدل های چرخ گوشت بر روی خروجی آنها بسته می شوند.  

انواع پنجره چرخ گوشت الکتروکار با توجه به ضخامت گوشت هایی که خارج می شوند با نام های نخودی، کبریتی و سوزنی شناخته می شوند که مدلهای سوزنی، سوراخ های ریزتری دارند، مدلهای نخودی، رشته های گوشت چرخ شده ضخیم تر آماده می کنند.  

تیغه و پنجره چرخ گوشت های الکتروکار غالبا از نوع سالوادور ایتالیا هستند که از جنس استیل بسیار مرغوب ساخته شده و خاصیت خود تیز شوندگی دارند و دارای طول عمر بالایی می باشند. استیل بکار برده شده در پنجره نه تنها در اثر تماس مستقیم با فراورده های پروتئینی تغییری در رنگ و بو و خواص آنها ایجاد نمی کند بلکه در مواجه با رطوبت و ضربه و فشار مستحکم بوده و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. در کنار همه اینها مواد غذایی به پنجره و تیغه نمی چسبند و به راحتی نیز می توان آنها را شستشو داد.

جهت مراقبت از پنجره چرخ گوشت الکتروکار همواره آنرا تمیز نگه دارید: باقیمانده های گوشت و چربی بر روی پنجره و تیغه خشک شده و سبب ایجاد آلودگی و تجمع باکتری ها می شوند، بنابراین پس از پایان کار آنها را با دست در آب گرم و شوینده مناسب بشویید و با حوله تمیز آنها را با دقت خشک کنید.

برای خرید تیغه و پنجره چرخ گوشت های الکتروکار بهتر است از طریق سایت گروه تخصصی الکتروکار اقدام نمایید که به عنوان نمایندگی معتبر این برند ایرانی در حال فعالیت است تا از اصل بودن قطعات اطمینان داشته باشد و همچنین از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند گردید.

خرید پنجره چرخ گوشت ارزان و اصل

جهت خرید پنجره چرخ گوشت اصل و ارزان باید در مورد استانداردهای این محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید. این مسئله که بدانید انواع پنجره‌های چرخ گوشت ارزان و اصل طبق چه استانداردی تولید شده‌اند بسیار مهم است. پنجره‌های چرخ گوشت اصل و ارزان روی چرخ گوشت‌های متفاوت نصب می‌گردند. شما بر اساس نوع چرخ گوشت می‌توانید یکی از انواع پنجره‌های چرخ گوشت را بخرید.

فروش عمده پنجره های چرخ گوشت

فروش عمده پنجره چرخ گوشت برای مشتریان مزایای زیادی به دنبال دارد. بیشتر مشتریان به دنبال پنجره‌های چرخ گوشت با قیمت عمده هستند. شما برای خرید عمده پنجره‌های چرخ گوشت می‌توانید به نمایندگی مراجعه کنید. نمایندگی در کمترین بازه زمان هزینه خرید پنجره‌های چرخ گوشت را به صورت اینترنتی به مشتریان اعلام می‌نماید. بنابراین مشتریان می‌توانند از طریق وب سایت نمایندگی سفارش خود را ثبت کنند.

قیمت پنجره چرخ گوشت صنعتی

قیمت هر یک از مدل های پنجره چرخ گوشت صنعتی را باید به صورت روزانه ارزیابی نمایید. شما می توانید هر یک از پنجره های چرخ گوشت را با بهترین قیمت بخرید و روی چرخ گوشت های متنوع نصب نمایید. توجه داشته باشید که قیمت هر یک از پنجره های چرخ گوشت صنعتی بر اساس جنس آنها و اندازه شان با یکدیگر فرق می کند. به صورت روزانه باید قیمت هر یک از پنجره های چرخ گوشت صنعتی و خانگی را ارزیابی نمایید. برای خرید پنجره چرخ گوشت می توانید مدل هایی که ایرانی هستند را بخرید. انواع پنجره های چرخ گوشت صنعتی که ایرانی هستند با بهترین قیمت در نمایندگی به فروش می رسند. توجه داشته باشید که بین برندها و اندازه های متنوع پنجره استیل چرخ گوشت باید یکی از آنها را که مناسب چرخ گوشت است سفارش دهید. اگر نمی دانید کدام یک از پنجره های چرخ گوشت را بخرید می توانید با کارشناسان فروش مشورت کنید.

خرید پنجره چرخ گوشت استیل

انواع پنجره چرخ گوشت استیل روی بسیاری از چرخ گوشت‌های صنعتی و خانگی نصب می‌گردند. برای خرید پنجره‌های چرخ گوشت بهتر است که مدل‌های استیل را سفارش دهید. هر یک از چرخ گوشت‌های صنعتی و خانگی با استفاده از انواع پنجره‌ها حجم زیادی از گوشت را به شکل متفاوت چرخ می‌کنند. شما می‌توانید پنجره‌های چرخ گوشت استیل را مدت زمان زیادی استفاده کنید و به راحتی شستشو دهید. شستشوی پنجره‌های چرخ گوشت استیل در کمترین بازه زمانی و به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.

فروش انواع پنجره های چرخ گوشت

فروش هر یک از مدل‌های پنجره چرخ گوشت به صورت اینترنتی و همراه با گارانتی انجام خواهد شد. شما می‌توانید انواع پنجره‌های استیل چرخ گوشت را با قیمت مناسب از مراکز معتبر تهیه کنید. شرایط فروش اینترنتی هر یک از پنجره‌های چرخ گوشت برای مشتریان مزیت زیادی دارد به طور کلی بسیاری از مشتریان زمان کافی جهت خرید حضوری پنجره‌های چرخ گوشت ندارند. بر همین اساس بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند به صورت اینترنتی انواع پنجره‌های چرخ گوشت را خریداری کنند.

قیمت پنجره چرخ گوشت استیل

قیمت پنجره چرخ گوشت استیل نسبت به مدل‌ها و کیفیت‌های متنوع بیشتر است. پنجره‌های چرخ گوشت استیل که کیفیت خوبی دارند بدون شک مدت زمان بیشتری قابل استفاده خواهند بود. شما می‌توانید انواع پنجره‌های استیل چرخ گوشت را با قیمت مناسب از مراکز معتبر تهیه کنید. مراکزی که ارائه دهنده انواع تجهیزات چرخ گوشت هستند بهترین و با کیفیت‌ترین پنجره‌های چرخ گوشت را تحویل شما می‌دهند. به طور کلی فروشگاه‌های معتبر بدون حضور واسطه تمامی پنجره‌های چرخ گوشت را به مشتری تحویل خواهند داد.

خرید ارزان پنجره های چرخ گوشت

برای خرید ارزان پنجره چرخ گوشت باید در مورد کیفیت محصول اطلاعات کافی کسب کنید. به طور کلی بسیاری از مشتریان بدون توجه به کیفیت پنجره‌های چرخ گوشت تنها قیمت را در نظر می‌گیرند و پنجره‌های بی‌کیفیتی را خریداری می‌کنند. جهت خرید ارزان پنجره‌های چرخ گوشت باید در مورد کیفیت این محصول اطلاعات کافی به دست آورید.

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()